.:: راه ولایتـــ ::.  

رهسپاریم با ولایت ، تا شهادت

.:: راه ولایتـــ ::.   جنگ تمام نشده است ، فقط جبهه دشمن عوض شده است ! پس مراقب باشید.

راه ولایت : مردم حماسی شهرستان هیرمند ، امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت 9 دیماه ، در مسجد صاحب الزمان شهر دوست محمد تجمع نموده و حماسه 9 دی را گرامیداشتند .

 

 

حجت الاسلام گزمه : حماسه 9 دي يکي از روزهاي بياد ماندني در تاريخ انقلاب اسلامي ميباشد . 
 
وي افزود : 9 دي بايد گرامي داشته شود تا نسل هاي بعد گرفتار چنين عملي نشوند .


امام جمعه هيرمند افزود : تيز هوشي مردم و روشنگري رهبري باعث جلوگيري از خرابي کشور شد  و فتنه گران هنوز به دنبال فرصت هستند تا بتوانند به نظام ضربه وارد کنند  .


وي اضافه کرد : اگر جانفشاني بسيجيان اين مرز و بوم در سوريه و ... نبود ، دشمن به مرز کشورمان رسيده بود .

 


ملاشاهي معاون فرماندار : با توجه به نزديکي دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبري و نمايندگان مجلس ، مردم بايد هوشيار باشند و مواظب ترفندهاي دشمن باشند .


وي افزود : حضور پر شور مردم در اين انتخابات نشان از همبستگي و اعلام عدم نفوذ دشمن به کشور مي باشد .


وي خاطرنشان کرد : 9 دي 1388 برنامه اي از چند سال قبل طراحي شده بود که دشمن زمان مناسب آن را انتخابات دانست تا اجرا کند اما موفق نشد . چون ملت ما با رهنمود هاي مقام معظم رهبري بيدار و هوشيار بودند .

 

[ چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:راه ولایت,حماسه 9 دی,شهرستان هیرمند,حجت الاسلام گزمه,ملاشاهی,

] [ 13:21 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:راه ولایت,نهم دیماه,فتنه 88,حماسه 9 دی,روز بصیرت,

] [ 13:10 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : مولوی داوود بریچی مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند ضمن محکوم کردن شهادت ابراهیم زکزاکی و جمعی از مسلمانان نیجریه گفت: امروزه رفتار دولت نیجریه تعرضی به جهان اسلام و همه ی مسلمانان در گوشه کنار جهان می باشد.

 

وی افزود: همانطور که پیامبر اسلام (ص) در حج الوداع فرمودند: خون مسلمان از دیدگاه قران واسلام از ارزش و حرمت بالایی برخوردار است.

 

بریچی تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) هر نوع تعرضی به عموم مسلمین به خصوص افرادی که شهادتین را می خوانند حرام اعلام کرده اند امروزه ما در جهان اسلام می بینیم که در هر گوشه دنیا اگر ظلم و ستمی وجود دارد همه از سمت کفار می باشد.

 

وی با بیان این که استکبار قصد در تفرقه میان جهان اسلام را دارد گفت: دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا جهان اسلام را تخریب کنند، امروزه شاهد حوادث دلخراشی در دنیا هستیم به ویژه تعرض دولت نیجریه به مسلمانانی که در حال عبادت بودند.

 

مدرس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند اظهار داشت: دولت نیجریه با به شهادت رساندن ابراهیم زکزاکی و جمعی از مسلمانان نیجریه از طرف مسلمین دنیا به خصوص جامعه اهل سنت محکوم است و علمای دینی جهان این مسئله را باید پیگیری کنند.

 

وی بیان داشت : هر فردی که در هر جایی از دنیا  به مسلمان و پیرو اهل بیت تعرض کند  از نظر اهل سنت محکوم است و نخبگان و روشن فکران اسلام باید در پیگیری این مسئله اقدام جدی انجام دهند.

 

بریچی تاکید کرد: همانطور که پیامبر اسلام (ص) به تشبیه کردن مسلمانان در یک جسم اشاره نمودند امروزه نیز تا زمانی که مسلمانان با هم وحدت ، هم فکری و هم دلی نداشته باشند استکبار جهانی دست از سر اسلام بر نخواهد داشت.

 

وی در پایان تصریح کرد: به امید روزی که دست سلطه و تسلط استکبار جهانی از همه ی کشور های اسلامی کوتاه شود تا دیگر شاهد جنگ و ریخته شدن خون فرد مسلمان نباشیم.

 

منبع : ندای هیرمند

 

[ پنج شنبه 26 آذر 1394برچسب:راه ولایت,مولوی داود بریچی,علمای اهل سنت هیرمند,شهرستان هیرمند,ندای هیرمند,

] [ 7:37 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

جهت مشاهده سایز اصلی کلیک کنید .

 

منبع : http://khamenei.ir

 

[ چهار شنبه 18 آذر 1394برچسب:راه ولایت,امام خامنه ای,رهبر انقلاب,دانشجو,ولایت,

] [ 7:32 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

[ دو شنبه 16 آذر 1394برچسب:راه ولایت,سردار سلیمانی,ژنرال ایرانی,,

] [ 8:56 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، میثاق ملى و دینى مردم ایران است که در باره ماهیت، وظایف و حقوق حکومت و مردم ایران و بر اساس شریعت نورانی اسلام تدوین شده است.

 

از آنجا که جمهورى اسلامى ایران یک نظام مردم سالاری دینی است باید قانون اساسى آن با مشارکت مردم و بر اساس شریعت نورانی اسلام تدوین شود.به همین دلیل قانون اساسى طی مراحل زیرتدوین شد:

 

1- تهیه پیش نویس آن توسط اندیشمندان کشور با استفاده از قوانین اسلام و قانون اساسی کشور های دیگری که در این زمینه موفقیت هایی داشته اند.

 

2- تشکیل مجلس خبرگان قانون اساسی بسیار قوی و متشکل از همه تخصص ها و همه سلایق سیاسی، با انتخاب مستقیم و رأی بسیار بالای مردم ایران.

 

3- بررسی و جرح و تعدیل پیش نویس قانون اساسی و تصویب تک تک مواد و تبصره های آن و تهیه متن نهایی آن توسط خبرگان قانون اساسی منتخب مردم در 24 آبان 1358 در دوازده فصل و 175 اصل و یک مقدمه و مؤخره.

 

4- به رفراندم و همه پرسی عمومی قرار دادن قانون اساسى بعد از تدوین آن در مجلس خبرگان قانون اساسی.

 

5- رأی قاطع و بالای مردم به قانون اساسى درتاریخ 12/9/1358.

 

6- تأیید بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران، امام خمینى قُدّس سرّه الشریف به عنوان ولىّ فقیه.

 

این قانون اساسى در سال 1368 به فرمان امام خمینی مورد بازنگرى قرار گرفت و به یکصد و هفتاد و هفت اصل تغییر یافت.

 

[ پنج شنبه 12 آذر 1394برچسب:راه ولایت,قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران,امام خمینی,12آذر,قانون اساسی ایران,

] [ 7:48 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:راه ولایت,روز مجلس,دهم آذرماه,شهادت شهید مدرس,روز مجلس گرامی باد,

] [ 13:5 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : همزمان با سراسر کشور امروز مردم بسیجی شهرستان هیرمند به فرمان امام راحل لبیک گفته و در ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور معمار کبیر انقلاب در جوار شهدای گمنام شهرستان هیرمند گرد هم آمدند و این روز را گرامی داشتند .

سرهنگ رضایی فرمانده ناحیه بسیج هیرمند با عرض سلام و خیر مقدم خدمت مسئولین و بسیجیان شهرستان هیرمند گفت : تشکیل بسیج مستضعفان، ارتش ۲۰میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی آمریکادر تهران و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوزکارانه آمریکا، شیطان بزرگ با ضربه‌ای سخت و جبران ناپذیر روبرو شد.

وی گفت : بسیج مانور حضور اسلام در جهان است .

 

 

 

[ پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:راه ولایت,5آذر,بسیج مستضعفین,هیرمند,بسیج هیرمند,

] [ 11:38 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

[ یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:راه ولایت,هفته بسیج,ولایت,گرامی داشت هفته بسیج,بسیج,

] [ 7:58 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : کودک سوری میان قبر پدر و مادرش

 

 

[ جمعه 29 آبان 1394برچسب:راه ولایت,کودک سوری,سوریه,ولایت,صهیونیست,

] [ 16:48 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : مراسم یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان شهرستان هیرمند برگزارشد.

دانش آموزان با مشت های گره کرده آمده بودند و شعار مرگ بر آمریکا سر میدادند تا به جهانیان ثابت کنند که آمریکا خونخوار مسئول جنایات استکباری در تمامی کشورهای اسلامی است.

امروز دانش آموزان فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با تمام وجود سر داده و نفرت و انزجار خود را از این شیطان خونخوار ثابت کردند.

دانش آموزان شهرستان هیرمند  با قرار گرفتن در راه نهضت امام حسین (ع) آمادگی خود را برای گزینه های روی میز شیطان بزرگ آماده کردند.

 

 

 

منبع : ندای هیرمند

 

[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:راه ولایت,یوم الله 13 آبان,شهرستان هیرمند,روز دانش آموز,ندای هیرمند,

] [ 11:4 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:راه ولایت,13 آبان,روز دانش آموز,تسخیر لانه جاسوسی,مبارزه با استکبار,

] [ 8:9 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ویژه خواهران با حضور فرماندار،فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه، و رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند به مناطق جنگی خوزستان اعزام شدند.

در مراسم اعزام کاروان راهیان نور سرهنگ رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: کاروان اعزامی با حضور۷۶ نفر از بسیجیان خواهر و در قالب ۲ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

وی افزود: کاروان راهیان نور در جهت بازدید خواهران بسیجی از مناطق جنگی به خوزستان اعزام می شوند این در حالی است که دانش آموزان ما در فضایی قرار می گیرند که روزگاری ۳۶ هزار دانش آموز و ده ها هزار جانباز و آزاده و ایثارگردانش اموز در آن مناطق از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

 

منبع : ندای هیرمند

 

[ شنبه 9 آبان 1394برچسب:راه ولایت,راهیان نور,سپاه هیرمند,شهرستان هیرمند,بسیج دانش آموزی,

] [ 12:26 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : خطیب نماز جمعه زابل: از شما مـردم عزیز و تمامی سیستانیها در تمام منطقه، استان، ایران و جهان درخواست می کنم که به منطقه آبا و اجدادیتان، به دارالولایه سیستـان توجـه داشته باشید. در ایـن منطقه سرمایه گذاری کنید، کـارگاههای تولیـدی برای اشتغال ایجاد کنید ولو اگر در اوایل سودش کم باشد. از فکر قومی، قبیله ای و طایفه گری خارج شوید. اگر قـرار بـاشد در جـذب امکانــات برای انتخابات هر کسی به فکر قوم و قبیله وطایفه اش باشد سیستان از بین می رود و هیچوقت پیشرفت نخواهد کرد.

 

 

منبع :: صدای خاک

[ سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:راه ولایت,امام جمعه زابل,صدای خاک,سیستان,قوم گرایی,

] [ 7:26 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:راه ولایت,هفته نیروی انتظامی,نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران,ولایت,ایران,

] [ 10:1 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ دو شنبه 13 مهر 1394برچسب:راه ولایت,حجاب زن ایرانی,حجاب,ایران,اسلام,

] [ 11:28 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : دیروز با وجود طوفان شدید همراه با گرد و خاک مردم مسیر دو کیلومتری از روبروی دادگستری تا مزار شهدای گمنام شهرستان هیرمند را راهپیمایی کردند.

طبق اعلام قبلی قرار بود دیروز ساعت هفت صبح همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان هیرمند برگزار شود اما در پی کشتار حجاج در منا این همایش تبدیل به راهپیمایی علیه جنایات آل سعود شد.

حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی  به خبرنگار ندای هیرمند گفت : با توجه به اینکه امروز جمعه در سراسر استان راهپیمایی عمومی اعلام شده بود،  پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس  در شهرستان هیرمند تبدیل به راهپیمایی علیه رژیم آل سعود شد، و مردم همیشه در صحنه شهرستان هیرمند خشم وانزجار خود را از رژیم آل سعود که خود را خادم الحرمین می نامند اعلام کردند.

امام جمعه هیرمند با بیان اینکه این اعتراض به بی کفایتی عربستان در امور حج مسلمان ها است افزود: اتفاقاتی که در طی چند روز در عربستان رخ داد چه در حادثه سقوط جرثقیل که ده ها حجاج به شهادت رسیدند وهم در حادثه دیروز که روز عید قربان اتفاق افتاد که مسئولان بی کفایت عربستان این حادثه را عذاب وقدر الهی می دادنند،ولی این بی مسئولی و بی کفایتی دولت عربستان در امور حجاج را نشان می دهد.

این مقام مسول تصریح کرد : همه مسلمانان در سراسر عالم دست به اعتراض بزنند تا انشاالله بتوانند در سال های آینده که  حجاج به زیارت خانه خدا می روند در امان  و آرامش باشند .

همچنین در این مراسم هادیزاده یکی از تظاهر کنندگان حاضر در این راهپیمایی اظهار داشت: همان طوری که شاهد هستید همایش پیاده روی خانوادگی تبدیل به راهپیمایی علیه رژیم آل سعود و وهابیون که عاملان این جنایتات بزرگ می باشند شده است.

بامری یکی دیگر از این شرکت کنندگان گفت : با تو جه به حادثه تاسف بار منا در مراسم حج وظیفه دانستیم که به عنوان یک مسلمان  در این راهپیمایی عمومی شرکت کنیم و خشم وانزجار خود را نسبت به این عمل ناپسند که بر اثربی مسئولیتی رژیم آل سعود بوجودآمده است ،و تعداد زیادی از حجاج مسلمان جان خود را از دست داده اند، اعلام کنیم و وظیفه همه مسلمانان  هست که در همچنین مراسماتی شرکت کنند.

 


منبع : ندای هیرمند

 

[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:راه ولایت,حجت الاسلام گزمه,عربستان صعودی,هیرمند,ندای هیرمند,

] [ 13:20 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

عشق یعنی یک شلمچه استخوان،
ماندن تنها پلاکی از جوان

 

عشق یعنی یک طلائیه غریب،
یک دو ئیجی یادگاری از حبیب

 

عشق یعنی یک هویزه قتلگاه،
رویش صد جمجمه در پاسگاه

 

عشق یعنی یک دو کوهه غمگسار،
یک جزیره مردمانی سوگوار

 

عشق یعنی یک حلبچه شط خون،
روی پیشانی گل ها خط خون

 

عشق یعنی یک بیابان بی کسی،
نیست دنیای شقایق را خسی

 

عشق یعنی یک غروب آتشین،
جبهه را گشته مزین این چنین

 

عشق یعنی یک پدافند التماس،
باغبانی باغی از گل های یاس

 

عشق یعنی جاده ای بی انتها،
خاکریزی بی نهایت تا خدا

 

عشق یعنی سنگری از اعتماد،
گشته فکه سرزمین اعتقاد

 

عشق اینجا یاد زهرا می کند،
نخل بی سر یاد مولا می کند

 

عشق اینجا دلربایی می کند،
عاشقان را کربلایی می کند

 

آی مردم عشق معنا می شود،
عاشقی اما معما می شود

 

عشق با خمپاره معنا می شود،
یا شهادت نامه امضاء می شود

 

                              جبهه عاشق را حکایت می کند،
                               یا قنوتش را روایت می کند.

 

[ دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,هفته دفاع مقدس,عشق,سیدعلی,ایران,

] [ 8:55 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

دانلود کلیپ بررسی پرونده جاسوس خبرنگار- جیسون رضائیان- کیفیت خوب

 

دانلود کلیپ بررسی پرونده جاسوس خبرنگار- جیسون رضائیان- کیفیت متوسط

 

 

 

اهمیت آزادی جیسون برای آمریکا تا حدی بود که واشنگتن پست نوشت: برای شرکت های مایل به سرمایه گذاری در ایران یک توصیه وجود دارد،قبل از پیوستن به موج سرمایه گذاران در ایران منتظر نتیجه پرونده جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشنگتن پست بمانید.

 

منبع : بصیرت

 

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,جیسون رضائیان,جاسوس خبرنگار,بصیرت,کلیپ خبرنگار جاسوس,

] [ 8:28 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ شنبه 21 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,محمدعلی رجایی,شهید رجایی,ولایت,رجایی,

] [ 9:21 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

 

[ پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,بسیج,رهبر,سیدعلی خامنه ای,جمهوری اسلامی ایران,

] [ 7:52 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

[ سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,چه بودیم,چه کردند,انقلاب,رهبری,

] [ 20:33 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,صهیونیسم,آمریکا,اسرائیل,کودک کشی,

] [ 17:58 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

جهت دانلود و یا مشاهده سایز اصلی تصویر اینجا کلیک کنید .

 

منبع : khamenei.ir

 

[ چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,امام خامنه ای,هسته ای,5+1,رئیس جمهور,

] [ 9:15 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گرامی باد .

 

 

[ شنبه 7 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,هفته دولت,شهیدرجایی,شهیدباهنر,روز کارمند,

] [ 7:39 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : مردم هیرمند به کمپین ما هم اجازه نمی دهیم پیوستند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,ما هم اجازه نمی دهیم,هیرمند,ولایت,کمپین,

] [ 7:35 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت، پویش مردمی"ما هم اجازه نمی‌دهیم" در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی راه‌اندازی شد که مردم شهرستان هیرمند نیز به این کمپین پیوستند .
در پی سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیرامون توطئه و نیت شوم امریکا در سوء استفاده از مذاکرات هسته ای و توافقی که هنوز تایید آن مشخص نیست، مردم شهرستان هیرمند در پویش مردمی  با عنوان " ما هم اجازه نمیدهیم " برای لبیک به سخنان مقام معظم رهبری شرکت کردند.

[ سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,مقام معظم رهبری,ما هم اجازه نمی دهیم,مجمع جهانی اهل بیت,ولایت,

] [ 19:1 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

تکلیف توافق معلوم نیست ؛ اجازه نفوذ و حضور به آمریکایی ها را در ایران نمی دهیم

 

 

راه ولایت : اعضای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
شرکت کنندگان در ششمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) و هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (دوشنبه) در دیدار علما، صاحب‌نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، مبارزه با نقشه‌های استکبار در منطقه را مصداق بارز جهاد فی‌سبیل‌الله خواندند و با اشاره به مقابله‌ی قاطع با «تلاش آمریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای و نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران»، افزودند: نقشه‌ی نظام سلطه در منطقه بر دو پایه‌ی ایجاد اختلاف و نفوذ استوار است که باید با نقشه‌های صحیح هجومی و دفاعی به مبارزه‌ی هوشیارانه و بی‌وقفه با آن پرداخت.

منبع : همشهری آنلاین

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,همشهری آنلاین,آیت الله خامنه ای,ولایت,مجمع جهانی اهل بیت,

] [ 11:57 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت :من یک روستا زاده انقلابیم .

 

 

[ چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,روستازاده انقلابی,ولایت,انقلابی,روستازاده,

] [ 11:50 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

طیبه واعظی دهنوی در سال 1337 در یکی از روستاهای اصفهان متولد شد. او در خانواده ای مذهبی و فقیر رشد کرد و به همین علت خیلی زود با درد و رنج مردم مستضعف آشنا شد. در سن 7 سالگی خواندن قرآن را در خانه پدرش آموخت. در سال 1350 طیبه با پسر خاله مجاهدش ابراهیم جعفریان ازدواج نمود، و این نقطه عطفی در زندگی او بود و همین ازدواج بود که مسیر زندگی او را به طور کلی دگرگون ساخت و او را وارد مرحله ای نوین نمود. طیبه با کمک شوهرش به مطالعه عمیق کتب مذهبی و آگاه کننده و تفسیر قرآن پرداخت و چون ابراهیم همان صداقت و ایمانی را که لازمه یک فرد مبارز است در وجود طیبه یافت او را در جریان مبارزات تشکیلاتی قرار داد و طیبه به عضویت گروه مهدیون در آمد.

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 16 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,طیبه واعظی,ساواک,ولایت,طیبه دهنوی,

] [ 10:12 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

دانلود آهنگ بارون بمب با صدای شهاب رمضان با موضوع فلسطین

 

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود

[ شنبه 10 مرداد 1394برچسب:را ولایت,شهاب رمضان,بارون بمب,ولایت,دانلود بارون بمب,

] [ 19:33 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : شيخ فضل‌الله نوري فرزند ملاعباس كجوري بود و ذيحجه 1258ق در تهران به دنيا آمد. دروس مقدماتي را در تهران خواند و براي ادامه تحصيلات عازم عتبات گرديد. وي از درس شيخ راضي نجفي استفاده برد و سپس به همراه دايي‌اش ـ محدث نوري‌ـ و در 1292ق به سامرا رفت و چند سال از درس ميرزاي شيرازي استفاده كرد، تقريرات او را نوشت و از شاگردان بارز ميرزا به شمار مي‌رفت‌.
شيخ فضل الله پس از 1300ق به تهران بازگشت و به تدريس و حل مشكلات مردم پرداخت. و به زودي از علماي برجسته تهران شد.
شيخ‌ فضل‌الله نوري در جنبش ضدانگليسي تنباكو ـ 1309ق‌ـ ، به رهبري ميرزاي شيرازي، شركت داشت‌. پس از درگذشت ميرزاي شيرازي (شعبان 312ق‌)، و احتمال مرجعيت وي و ميرزا حسن آشتياني كه خطري براي انگلستان محسوب مي‌شد، شبنامه‌هايي در ذيقعده 1312ق توسط وابستگان انگليس پخش شد. شيخ فضل‌الله پس از درگذشت ميرزاي آشتياني (جمادي الاول 1319ق‌)، عالم و مجتهد اول تهران شد.

 


ادامه مطلب

[ شنبه 10 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,ولایت,شیخ فضل الله نوری,شهید فتنه,راضی نجفی,

] [ 16:21 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]