.:: راه ولایتـــ ::.  

رهسپاریم با ولایت ، تا شهادت

.:: راه ولایتـــ ::.   جنگ تمام نشده است ، فقط جبهه دشمن عوض شده است ! پس مراقب باشید.

 

راه ولایت : کودک سوری میان قبر پدر و مادرش

 

 

[ جمعه 29 آبان 1394برچسب:راه ولایت,کودک سوری,سوریه,ولایت,صهیونیست,

] [ 16:48 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : سطح شطرنجی سیاه و سفید ، از زمان مصر باستان در معابد مورد استفاده قرار می گرفته و بیش از آنکه جنبه ی تزئینی داشته باشد ، دارای مفهومی رمز آلود است . امروزه ، این نوع کفپوش یکی از نمادهای مهم فراماسونری و مکانی برای اجرای مراسم فرقه ای در کلیه لژهای ماسونی به شمار می رود . تشریفات ویژه ورود به این سازمان می بایست بر روی این سطوح که کنایه از آمیختگی زندگی انسان با خیر و شر است ، انجام گیرد .

سنگفرش شطرنجی نماد قدیمی است که با اجرای مراسم های اولیه در سده ی گذشته ارتباط دارد . این نماد اغلب با یک ستاره دنباله دار و حاشیه ی کنگره دار همراه می شود . به سادگی می توان مفهوم کاشی های همرنگ سیاه و سفید را به نمادی از خیر و شر در زندگی انسان تعبیر نمود .

 

[ یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:راه ولایت,شطرنج,فراماسونری,مصر باستان,ولایت,

] [ 13:17 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ یک شنبه 17 آبان 1394برچسب:راه ولایت,سبک زندگی اسلامی,تبلیغات غربی,دانش آموزان,ایران,

] [ 8:14 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : مراسم یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان شهرستان هیرمند برگزارشد.

دانش آموزان با مشت های گره کرده آمده بودند و شعار مرگ بر آمریکا سر میدادند تا به جهانیان ثابت کنند که آمریکا خونخوار مسئول جنایات استکباری در تمامی کشورهای اسلامی است.

امروز دانش آموزان فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با تمام وجود سر داده و نفرت و انزجار خود را از این شیطان خونخوار ثابت کردند.

دانش آموزان شهرستان هیرمند  با قرار گرفتن در راه نهضت امام حسین (ع) آمادگی خود را برای گزینه های روی میز شیطان بزرگ آماده کردند.

 

 

 

منبع : ندای هیرمند

 

[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:راه ولایت,یوم الله 13 آبان,شهرستان هیرمند,روز دانش آموز,ندای هیرمند,

] [ 11:4 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:راه ولایت,13 آبان,روز دانش آموز,تسخیر لانه جاسوسی,مبارزه با استکبار,

] [ 8:9 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ویژه خواهران با حضور فرماندار،فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه، و رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند به مناطق جنگی خوزستان اعزام شدند.

در مراسم اعزام کاروان راهیان نور سرهنگ رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: کاروان اعزامی با حضور۷۶ نفر از بسیجیان خواهر و در قالب ۲ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

وی افزود: کاروان راهیان نور در جهت بازدید خواهران بسیجی از مناطق جنگی به خوزستان اعزام می شوند این در حالی است که دانش آموزان ما در فضایی قرار می گیرند که روزگاری ۳۶ هزار دانش آموز و ده ها هزار جانباز و آزاده و ایثارگردانش اموز در آن مناطق از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

 

منبع : ندای هیرمند

 

[ شنبه 9 آبان 1394برچسب:راه ولایت,راهیان نور,سپاه هیرمند,شهرستان هیرمند,بسیج دانش آموزی,

] [ 12:26 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

۷ آبان ماه مطابق با بیست و نهم اكتبر روز جهانی كوروش (سایرس دی) نام گذاری شده است كه از دیر باز ملل مشترك المنافع آن را گرامی می دارند.

این روز به مناسبت تكمیل تصرف امپراتوری بابل به دست ارتش ایران (اكتبر سال ۵۳۹ پیش از میلاد) و پایان دوران ستمگری در دنیای باستان برقرار شده است .

 

[ پنج شنبه 7 آبان 1394برچسب:راه ولایت,کوروش کبیر,سایرس دی,هفتم آبانماه,ایران,

] [ 7:32 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : خطیب نماز جمعه زابل: از شما مـردم عزیز و تمامی سیستانیها در تمام منطقه، استان، ایران و جهان درخواست می کنم که به منطقه آبا و اجدادیتان، به دارالولایه سیستـان توجـه داشته باشید. در ایـن منطقه سرمایه گذاری کنید، کـارگاههای تولیـدی برای اشتغال ایجاد کنید ولو اگر در اوایل سودش کم باشد. از فکر قومی، قبیله ای و طایفه گری خارج شوید. اگر قـرار بـاشد در جـذب امکانــات برای انتخابات هر کسی به فکر قوم و قبیله وطایفه اش باشد سیستان از بین می رود و هیچوقت پیشرفت نخواهد کرد.

 

 

منبع :: صدای خاک

[ سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:راه ولایت,امام جمعه زابل,صدای خاک,سیستان,قوم گرایی,

] [ 7:26 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ شنبه 2 آبان 1394برچسب:راه ولایت,عاشورای حسینی,شهرستان هیرمند,محرم,امام حسین,

] [ 15:3 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 1 آبان 1394برچسب:راه ولایت,تاسوعای حسینی,محرم,هیرمند,امام حسین,

] [ 15:33 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]