.:: راه ولایتـــ ::.  

رهسپاریم با ولایت ، تا شهادت

.:: راه ولایتـــ ::.   جنگ تمام نشده است ، فقط جبهه دشمن عوض شده است ! پس مراقب باشید.

 

 

  هر پنی را برای بقای اسرائیل بپردازید  = Pay every penny to save israel 

 

راه ولایت : ما نوشابه های پپسی را می نوشیم بی خبر از اینکه ریال به ریال آن تبدیل به گلوله هایی می شود که در سینه کودکان ، برادران و خواهرانمان در فلسطین می نشیند و با این کار دشمن خود را تقویت می کنیم .

 

اگر توجه کنیم روی همین نوشابه ها نوشته شده تحت لیسانس کوکا و یا پپسی ! یعنی فرمول و مواد اولیه را از شرکت اصلی می گیرند و در ازای این ، قراردادی منعقد و پولی به حساب صهیونیست ها واریز می شود .

 

[ پنج شنبه 30 مهر 1394برچسب:راه ولایت,پپسی,اسرائیل,کوکا,حقیقت پپسی,

] [ 7:42 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:راه ولایت,اجتماع عاشورائیان هیرمند,عکس اجتماع عاشورائیان,شهرستان هیرمند,

] [ 10:11 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : بعد از اذان ظهر شور حسینی در هیرمند به راه افتاد و هیات مختلف سعی داشتند خودشان را به محل برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان برسانند، زن و مرد بی تاب حضور در این مراسم بودند.

باز این چه شورش است به خوبی در شهرستان هیرمند خودنمایی می کرد عزادارن در صفوف به هم پیوسته در این مراسم حاضر شدند و دو ساعت به عزاداری سید الشهدا (ع) پرداختند، این مراسم نیز از سوی رسانه ملی مورد مورد توجه قرار گرفت و به صورت مستقیم از شبکه استانی هامون پخش شد.

حجت الاسلام گزمه امام جمعه هیرمند در این مراسم با بیان این‌که عاشورا درس تولی و تبری به همه داد، افزود: تولی یعنی ولایت پذیری نسبت به اهل بیتی که پیامبر اسلام ما را به آن فرا خوانده‌اند و بر ضرورت تمسک به ایشان تأکید کرده‌اند.

امام جمعه هیرمند با اشاره به این که عبرت های عاشورا بهترین الگو برای جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: وعاظ و خطبا باید درس های ناگفته نهضت حسینی را به شیوه ای اثرگذار برای جامعه امروز بیان کنند.

 

وی با اشاره به این که عزاداری برای امام حسین(ع) باید با شعور و معرفت حسینی همراه باشد، بیان داشت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از آرمان ها و ارزش های اصیل نهضت امام حسین(ع) است.

 

منبع : ندای هیرمند

[ دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:راه ولایت,شهرستان هیرمند,محرم,اجتماع عاشورائیان هیرمند,حسین,

] [ 7:28 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

راه ولایت : اجتماع مادران و شیرخوارگان حسینی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در مصلی الغدیر شهرستان هیرمند برگزار شد.

مردم و مادران هیرمندی روز نخست ماه محرم را با حضور در مساجد با فریادهای لبیک یا حسین آغاز کرده بودند در اولین جمعه این  ماه  حضور چشم‌گیری در مراسم شیرخوارگان حسینی داشتند.

 

 

 

[ شنبه 25 مهر 1394برچسب:راه ولایت,شیرخوارگان حسینی,هیرمند,مسجدالغدیر,محرم,

] [ 7:19 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ پنج شنبه 23 مهر 1394برچسب:راه ولایت,محرم,امام حسین,کربلا,ولایت,

] [ 7:58 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

[ دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:راه ولایت,محک,با هزار تومان چی کار می شه کرد؟,ولایت,سرطان,

] [ 13:16 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:راه ولایت,هفته نیروی انتظامی,نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران,ولایت,ایران,

] [ 10:1 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ دو شنبه 13 مهر 1394برچسب:راه ولایت,حجاب زن ایرانی,حجاب,ایران,اسلام,

] [ 11:28 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

فعالیت داشتن در فضای مجازی و پاک ماندن در آن تقوای دو چندان می‌خواهد...!

یادمان نرود گاهی با گناه به اندازه ی یک لایک فاصله داریم...


یادمان نرود فضای مجازی هم


"محضر خداست"...


نکند که شرمنده باشیم،


امان از لحظه ی غفلت که فقط خدا شاهد است و بس...!


گاهی روی مانیتور بچسبانیم


"ورود شیطان ممنوع "


مراقب دستی که کلیک می‌کند، انگشت اشاره ای که دو بار ضربه می زند، چشمی که می‌بیند و گوشی که می‌شنود باشیم...


و بدانیم و آگاه باشیم که خدا


"همیشه آنلاين "است...

 

[ پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:راه ولایت,عالم مجازی,فضای مجازی,خدا,عالم مجازی محضر خداست,

] [ 12:44 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:راه ولایت,جنگ نرم,دشمن در هین نزدیکیست,ولایت,ابزار جنگ نرم,

] [ 7:23 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : دیروز با وجود طوفان شدید همراه با گرد و خاک مردم مسیر دو کیلومتری از روبروی دادگستری تا مزار شهدای گمنام شهرستان هیرمند را راهپیمایی کردند.

طبق اعلام قبلی قرار بود دیروز ساعت هفت صبح همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان هیرمند برگزار شود اما در پی کشتار حجاج در منا این همایش تبدیل به راهپیمایی علیه جنایات آل سعود شد.

حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی  به خبرنگار ندای هیرمند گفت : با توجه به اینکه امروز جمعه در سراسر استان راهپیمایی عمومی اعلام شده بود،  پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس  در شهرستان هیرمند تبدیل به راهپیمایی علیه رژیم آل سعود شد، و مردم همیشه در صحنه شهرستان هیرمند خشم وانزجار خود را از رژیم آل سعود که خود را خادم الحرمین می نامند اعلام کردند.

امام جمعه هیرمند با بیان اینکه این اعتراض به بی کفایتی عربستان در امور حج مسلمان ها است افزود: اتفاقاتی که در طی چند روز در عربستان رخ داد چه در حادثه سقوط جرثقیل که ده ها حجاج به شهادت رسیدند وهم در حادثه دیروز که روز عید قربان اتفاق افتاد که مسئولان بی کفایت عربستان این حادثه را عذاب وقدر الهی می دادنند،ولی این بی مسئولی و بی کفایتی دولت عربستان در امور حجاج را نشان می دهد.

این مقام مسول تصریح کرد : همه مسلمانان در سراسر عالم دست به اعتراض بزنند تا انشاالله بتوانند در سال های آینده که  حجاج به زیارت خانه خدا می روند در امان  و آرامش باشند .

همچنین در این مراسم هادیزاده یکی از تظاهر کنندگان حاضر در این راهپیمایی اظهار داشت: همان طوری که شاهد هستید همایش پیاده روی خانوادگی تبدیل به راهپیمایی علیه رژیم آل سعود و وهابیون که عاملان این جنایتات بزرگ می باشند شده است.

بامری یکی دیگر از این شرکت کنندگان گفت : با تو جه به حادثه تاسف بار منا در مراسم حج وظیفه دانستیم که به عنوان یک مسلمان  در این راهپیمایی عمومی شرکت کنیم و خشم وانزجار خود را نسبت به این عمل ناپسند که بر اثربی مسئولیتی رژیم آل سعود بوجودآمده است ،و تعداد زیادی از حجاج مسلمان جان خود را از دست داده اند، اعلام کنیم و وظیفه همه مسلمانان  هست که در همچنین مراسماتی شرکت کنند.

 


منبع : ندای هیرمند

 

[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:راه ولایت,حجت الاسلام گزمه,عربستان صعودی,هیرمند,ندای هیرمند,

] [ 13:20 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]