.:: راه ولایتـــ ::.  

رهسپاریم با ولایت ، تا شهادت

.:: راه ولایتـــ ::.   جنگ تمام نشده است ، فقط جبهه دشمن عوض شده است ! پس مراقب باشید.

 

راه ولایت : همزمان با سراسر کشور ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نظامی ، گردان های بیت المقدس و کوثر به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در ناحیه بسیج سپاه شهرستان هیرمند برگزار شد.

 

 

سرهنگ پاسدار جواد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند گفت: امروز سالروز فتح ارزش ها است، و باید در این روز مقدس سلامی به رزمندگانی فرستاد که در عرصه پیکار فتح الفتوحی دیگر را رقم زدند و با نام مقدس علی بن ابیطالب شکفتند و حماسه ای به دنیا نشان دادند که باعث شادمانی قلب آزاد مردان گردید.

رضایی بیان داشت: امروزه پیام ما به دشمنان اسلام این است اگر آن روز در عرصه پیکار در هشت سال مردم از غیرت خود دفاع کردن امروز نیز جوانان و آحاد مردم این سرزمین گوش به فرمان ولایت هستند و همانطور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند با هوشیاری و با شناخت خائن جلوی نفوذ دشمنان و تفکر آنان را خواهند گرفت.

حجت الاسلام نمازی نیز در این مراسم بیان داشت : قرآن کریم مسیر ما را در دوراهی سازش با دشمنان و مقاومت مشخص کرده است قدم اول در انجام هر کاری شناسایی هدف و هدف گذاری است.

وی افزود: اگر کسی بخواهد به دشمنان و مستکبرین تکیه کند قطعا گرفتار خشم الهی خواهد شد و در آتش جهنم میسوزد و  در چنین شرایطی همانطور که در قرآن کریم می فرمایند یاری خداوند از ما گرفته میشود و اوج ذلت و شکست را تجربه خواهیم کرد.

 

[ سه شنبه 4 خرداد 1395برچسب:راه ولایت,آزاد سازی خرمشهر,سرهنگ رضایی,شهرستان هیرمند,سوم خرداد,

] [ 5:10 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : سوم خرداد ، سالروز آزاد سازی خرمشهر گرامی باد .

 

 

جهت مشاهده سایز اصلی کلیک کنید .

 

[ یک شنبه 2 خرداد 1395برچسب:راه ولایت,فتح خرمشهر,سوم خرداد,آزادسازی خرمشهر,دفاع مقدس,

] [ 19:5 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395برچسب:راه ولایت,جشن مبعث,شهرستان هیرمند,حجت الاسلام گزمه,رسول رحمت,

] [ 22:37 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ شنبه 11 ارديبهشت 1395برچسب:راه ولایت,روز معلم,شهادت استاد مطهری,دوازدهم فروردین,

] [ 21:45 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395برچسب:راه ولایت,روز شوراها,شورا,9اردیبهشت,,

] [ 21:14 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

پـــــــــــــدر مهـــــــــــــــــــــربانــــــــــــم …

 

لباس های خاکیــــــــــــــــــــــــــت را

 

عطــــــــــــــــــــــــــــر پیرهنت را

 

دســت های پینه بسته ات را

 

به کل دنیا نمیدهم . . .

 

 

 

[ پنج شنبه 2 ارديبهشت 1395برچسب:راه ولایت,روز پدر,روز مرد,ولادت حضرت علی,روز پدر مبارک,

] [ 9:6 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : 21 فروردین ، سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی تسلیت باد .

 

 

 

[ شنبه 21 فروردين 1395برچسب:راه ولایت,شهید صیاد شیرازی,صیاد دلها,21فروردین,علی صیاد شیرازی ,

] [ 9:7 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت: هفت حقیقت باور نکردنی درباره ی نبرد قبیله ها ( کلش آف کلنز )

 

۱. میزان درآمد «سوپرسل» (شرکت سازنده‌ی Clash of Clans) به صورت روزانه، ۵ میلیون دلار است!

 

۲. در سال ۲۰۱۴، درآمد شرکت سازنده از سه بازی Hay Day ،Clash of Clans و Boom Beach، معادل ۱.۷ میلیارد دلار بوده است.

 

۳. ارزش شرکت سازنده‌ی این بازی، ۵.۵ میلیارد دلار است.

 

۴. برترین بازی‌کننده‌ی Clash of Clans که «جورج یاو» (George Yao) نام دارد، شش ماه، به صورت تمام وقت، این بازی را به صورت همزمان بر روی ۵ دستگاه تبلت آیپد بازی کرده است.

 

۵. یکی از ده بازی‌کننده‌ی برتر Clash of Clans با نام کاربری Panda، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Wired اعلام کرد که ماهانه نزدیک به ۷۰۰۰ دلار برای این بازی هزینه می‌کند!

 

۶. نزدیک به ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کره‌ی زمین، در حال بازی کردن Clash of Clans هستند.

 

۷. Clash of Clans توسط تنها ۱۵ نفر ساخته شده است.

[ سه شنبه 10 فروردين 1395برچسب:راه ولایت,کلش آف کلنز,خرید جم کلش,سوپرسل,clash of clans,

] [ 13:16 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ دو شنبه 2 فروردين 1395برچسب:راه ولایت,سال 1395,سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل,اقتصاد مقاومتی,نوروز 95,

] [ 10:6 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : در پي توطئه استعمار در مبارزه با فرهنگ غني اسلام، عاملان استعمار در كشورهاي اسلامي، همزمان اقدام به اعمال مشابهي نمودند. "امان‏اللَّه خان" در افغانستان، "مصطفي كمال آتاتورك" در تركيه و "رضاخان پهلوي" در ايران مأموريت يافتند با مظاهر اسلام مخالفت و مبارزه كنند. استعمارگران دريافته بودند كه مستقيماً نمي‏توانند مسأله كشف حجاب را مطرح كنند لذا بهتر ديدند ابتدا از تغيير لباس مردان شروع كنند زيرا اين كار دو نتيجه داشت. اول اين كه ذهن و روح جامعه را نسبت به تغييرات عمده كه جزء آداب و رسوم اجتماعي به شمار مي‏رفت آماده سازد، و دوم اين كه، نحوه عكس‏العمل اقشار مختلف مردم را بسنجد. در اين راستا رضاشاه با مطرح كردن تغيير لباس و كلاه اروپايي (شاپو) و متحدالشكل كردن لباس مردان، اقدام به تغيير لباس اسلامي و كشف حجاب بانوان نمود. وي اين عمل شنيع را از خانواده خويش آغاز كرد و سپس به كل جامعه سرايت داد. نخستين گروهي كه به اين كاروان ضداسلامي پيوست، خانواده وزيران و دست‏اندركاران نظام استبدادي بودند. در نهايت علي رغم مخالفت‏هاي فراوان مردم مسلمان وعلما و نيز وقوع حادثه خونين مسجد گوهرشاد مشهد در اعتراض به كشف حجاب، رضاخان در هفدهم دي ماه 1314ش، در جشن فارغ التحصيلي دانشسراي مقدماتي دختران در تهران، قانون كشف حجاب زنان را به طور آشكار آغاز نمود و خود به اتفاق همسر و دخترانش كه بدون حجاب بودند در اين جشن شركت كرد. مأموران رضاخان در راستاي اجراي اين قانون، شب و روز در كوچه‏ها و خيابان‏ها گشت مي‏زدند و هر جا زنِ باحجابي را مي‏يافتند با خشونت با او برخورد نموده، چادرش را برمي‏داشتند و مردان را مجبور مي‏كردند تا زن‏هايشان را سر برهنه به خيابان‏ها و مجالس ببرند. با اين همه، عده زيادي از زنان مسلمان، با به جان خريدن همه خطرات و تحقيرها، تا پايان حكومت رضاخان و پس از آن حاضر به ترك حجاب خود نشدند و با مقاومت، افتخار نسل‏هاي آينده شدند.

[ چهار شنبه 16 دی 1394برچسب:راه ولایت,کشف حجاب,رضاشاه,حکومت پهلوی,ایران,

] [ 8:4 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]


راه ولایت : بیمارستان صحرایی شهدای وحدت شامل بخش های کلینیک عمومی و تخصصی ، اورژانس ، زنان و مردان ، اتاق عمل ، آزمایشگاه ، سونوگرافی ، داروخانه ، دندانپزشکی ، رادیولوژی و بستری شروع به کار کرد .

 


حجت الاسلام گزمه در آیین افتتاحیه این بیمارستان گفت : سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست ، بلکه در همه رشته ها و تخصص ها راه پیدا نموده است .
وی گفت : راه اندازی بیمارستان صحرایی نیز یکی از حرکات بزرگ و موثر سپاه است که ان شاالله توشه ای برای آخرت این عزیزان باشد .
امام جمعه هیرمند افزود : دعای شهدا و امام شهدا پشت سر هر کسیست که برای این انقلاب و نظام خدمت کند .

 


مولانا یارمحمد نیز با گرامیداشت هفته وحدت و تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران و عوامل راه اندازی این بیمارستان گفت : بر طرف کردن مشکل مردم محروم و مظلوم این مرز و بوم کار بزرگ و شایسته ایست و پزشکانی که در این مکان به مردم خدمت رسانی می کنند رضای خدا را جلب کرده اند .
وی افزود : بزرگترین خدمت به خلق خدا بر طرف کردن مشکل و گشودن گره از کار آنهاست .

 


دکتر پیروی گفت : فلسفه حضور ما خدمت به مردم مظلوم و محروم ایران آن هم در نقطه صفر مرزیست .
وی گفت: با توجه به هم سطح نبودن وضعیت اقتصادی مردم ، هدف اصلی ما یاری نمودن بیماران نیازمند است .
رئیس بیمارستان صحرایی شهدای وحدت گفت : پیش بینی می شود در مدت یک هفته حضورمان در این مکان بتوانیم به حدود 30 هزار نفر خدمات رایگان ارائه دهیم .

 


گفتنی است تا کنون 16 بیمارستان در مناطق محروم بلوچستان و 2 بیمارستان در مناطق محروم سیستان برپا شده است .

[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:راه ولایت,شهدای وحدت,بیمارستان صحرایی,مولانا یارمحمد,حجت الاسلام گزمه,

] [ 13:37 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : مدتی است که موضوعی با عنوان آسیب های نوپدید اجتماعی  به ویژه آسیب های ناشی از اینترنت، تلفن همراه، ماهواره و بازی های رایانه ای از سوی مسئولان و کارشناسان ذی ربط مطرح شده است و بر لزوم برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه ی پیشگیری از این اسیب ها تاکید می شود.

آسیب شناسی را می توان شناسایی مجموعه ی عوامل و شرایطی دانست که موجب عدم سازگاری فعالیت ها و اعمال اجتماعی و روانی فرد با هنجار های اجتماعی و روان شناسی می گردند.

آسیب های نوپدید در کشور به دلیل توسعه ی فناوری ها رو به گسترش هستند و در بسیاری از کشورها با در نظر گرفتن افزایش این فناوری ها  برای پیشگیری و مقابله با آسیب های نوپدید برنامه ریزی شده است؛ اما در ایران با توجه به سرعت گسترش فناوری ها و توسعه ی اینترنت و فضای مجازی برنامه ریزی و راهکار موثری برای مقابله با این گونه آسیب ها تدبیر نشده و این  امر منجر به افزایش دامنه ی مشکلات در این حوزه در سراسر کشور شده است.

کودکان و نوجوانان در هر خانواده از این امکانات بهرمند هستند و مانند گذشته با حضور در جمع همسالان  اوقات فراغت خود را پر نمی کنند.  این امر برای خانواده های ایرانی زنگ خطری به شمار می رود  که می تواند تاثیرات مخربی بر کودکان و نحوه ی رفتار آن ها با والدین در داخل چارچوب خانوادگی و با دوستان و آشنایان در قالب زندگی اجتماعی داشته باشد.

در همین راستا اینترنت به عنوان یکی از ابزارهای  پرکاربرد جامعه ی امروز بخش وسیعی از فعالیت های روزمره ی افراد را  سرعت بخشیده است.

اینترنت دنیای واقعی و الگوهای ارتباطات سنتی را به فضای مجازی پیوند زده است، به گونه ای که نحوه ی تولید، انتقال و مصرف اطلاعات در آن ها دیگر به شیوه ی سنتی صورت نمی گیرد و این الگوها کاملا دگرگون شده اند. گسترش فضای مجازی پیامد های مثبت و منفی را بر روی کاربران داشته است.

همانگونه که در بخش قبل اشاره شد یکی از مهمترین ویژگی های مثبت اینترنت که با فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی دیگر هم تا حد زیادی اشتراک دارد، سهولت و تسریع ارتباطات و تبادل اطلاعات است و مخرب ترین تاثیر آن را نیز می توان، تجاوز به حریم خصوصی افراد، تمایل به انزوا طلبی و ایجاد گسست در بنیان خانواده دانست.

آسیب های اجتماعی در دنیای مجازی به دلیل عدم وجود مقرراتی  مناسب جهت کنترل پیام های ارسال شده از طریق اینترنت به ابزاری مطمئن برای افراد سودجو وجریانات منحرف اعتقادی و سیاسی بدل گشته تا عقاید و تفکرات خود را در قالب ارسال پیام های انبوه به کاربران شبکه های مجازی منتقل کنند.

شبکه هایی مانند وایبر و واتس اپ نیز از جمله شبکه های مجازی هستند که اخیرا مورد هجمه ی پیام های توهین آمیز به شخصیت های مذهبی و سیاسی قابل احترام  برای ملت ایران قرار گرفتند، و در صورتی که این اقدامات با واکنش مناسبی از سوی مسئولین مواجه نشود باید منتظر موج دیگری از اهانت ها به پیشوایان مذهبی و بزرگان دینی باشیم، چرا که این جریان ها با عملیات تبلیغاتی خاصی  که صورت می دهند در ابتدا قباحت توهین به مقدسات را می شکنند و پس از آن که شرایط را محیا دیدند به ترویج عقاید خود می پردازند.

در این شرایط بهترین راهبرد در جهت مقابله با آثار تخریبی شبکه های مجازی اینترنتی که از سوی کشورهای دیگر مدیریت می شوند، ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی  با رویکردی ملی است تا بتوانند فضای امنی را برای کاربران بوجود آورده و آسیب های استفاده ی نامطلوب از محیط مجازی و اینترنت را به حداقل برساند.

 

[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:راه ولایت,شبکه های اجتماعی,واتس اپ,وایبر,اینترنت,

] [ 8:52 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : سطح شطرنجی سیاه و سفید ، از زمان مصر باستان در معابد مورد استفاده قرار می گرفته و بیش از آنکه جنبه ی تزئینی داشته باشد ، دارای مفهومی رمز آلود است . امروزه ، این نوع کفپوش یکی از نمادهای مهم فراماسونری و مکانی برای اجرای مراسم فرقه ای در کلیه لژهای ماسونی به شمار می رود . تشریفات ویژه ورود به این سازمان می بایست بر روی این سطوح که کنایه از آمیختگی زندگی انسان با خیر و شر است ، انجام گیرد .

سنگفرش شطرنجی نماد قدیمی است که با اجرای مراسم های اولیه در سده ی گذشته ارتباط دارد . این نماد اغلب با یک ستاره دنباله دار و حاشیه ی کنگره دار همراه می شود . به سادگی می توان مفهوم کاشی های همرنگ سیاه و سفید را به نمادی از خیر و شر در زندگی انسان تعبیر نمود .

 

[ یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:راه ولایت,شطرنج,فراماسونری,مصر باستان,ولایت,

] [ 13:17 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ یک شنبه 17 آبان 1394برچسب:راه ولایت,سبک زندگی اسلامی,تبلیغات غربی,دانش آموزان,ایران,

] [ 8:14 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

راه ولایت : مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ویژه خواهران با حضور فرماندار،فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه، و رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند به مناطق جنگی خوزستان اعزام شدند.

در مراسم اعزام کاروان راهیان نور سرهنگ رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: کاروان اعزامی با حضور۷۶ نفر از بسیجیان خواهر و در قالب ۲ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

وی افزود: کاروان راهیان نور در جهت بازدید خواهران بسیجی از مناطق جنگی به خوزستان اعزام می شوند این در حالی است که دانش آموزان ما در فضایی قرار می گیرند که روزگاری ۳۶ هزار دانش آموز و ده ها هزار جانباز و آزاده و ایثارگردانش اموز در آن مناطق از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

 

منبع : ندای هیرمند

 

[ شنبه 9 آبان 1394برچسب:راه ولایت,راهیان نور,سپاه هیرمند,شهرستان هیرمند,بسیج دانش آموزی,

] [ 12:26 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

۷ آبان ماه مطابق با بیست و نهم اكتبر روز جهانی كوروش (سایرس دی) نام گذاری شده است كه از دیر باز ملل مشترك المنافع آن را گرامی می دارند.

این روز به مناسبت تكمیل تصرف امپراتوری بابل به دست ارتش ایران (اكتبر سال ۵۳۹ پیش از میلاد) و پایان دوران ستمگری در دنیای باستان برقرار شده است .

 

[ پنج شنبه 7 آبان 1394برچسب:راه ولایت,کوروش کبیر,سایرس دی,هفتم آبانماه,ایران,

] [ 7:32 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : خطیب نماز جمعه زابل: از شما مـردم عزیز و تمامی سیستانیها در تمام منطقه، استان، ایران و جهان درخواست می کنم که به منطقه آبا و اجدادیتان، به دارالولایه سیستـان توجـه داشته باشید. در ایـن منطقه سرمایه گذاری کنید، کـارگاههای تولیـدی برای اشتغال ایجاد کنید ولو اگر در اوایل سودش کم باشد. از فکر قومی، قبیله ای و طایفه گری خارج شوید. اگر قـرار بـاشد در جـذب امکانــات برای انتخابات هر کسی به فکر قوم و قبیله وطایفه اش باشد سیستان از بین می رود و هیچوقت پیشرفت نخواهد کرد.

 

 

منبع :: صدای خاک

[ سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:راه ولایت,امام جمعه زابل,صدای خاک,سیستان,قوم گرایی,

] [ 7:26 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

  هر پنی را برای بقای اسرائیل بپردازید  = Pay every penny to save israel 

 

راه ولایت : ما نوشابه های پپسی را می نوشیم بی خبر از اینکه ریال به ریال آن تبدیل به گلوله هایی می شود که در سینه کودکان ، برادران و خواهرانمان در فلسطین می نشیند و با این کار دشمن خود را تقویت می کنیم .

 

اگر توجه کنیم روی همین نوشابه ها نوشته شده تحت لیسانس کوکا و یا پپسی ! یعنی فرمول و مواد اولیه را از شرکت اصلی می گیرند و در ازای این ، قراردادی منعقد و پولی به حساب صهیونیست ها واریز می شود .

 

[ پنج شنبه 30 مهر 1394برچسب:راه ولایت,پپسی,اسرائیل,کوکا,حقیقت پپسی,

] [ 7:42 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

[ دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:راه ولایت,محک,با هزار تومان چی کار می شه کرد؟,ولایت,سرطان,

] [ 13:16 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ دو شنبه 13 مهر 1394برچسب:راه ولایت,حجاب زن ایرانی,حجاب,ایران,اسلام,

] [ 11:28 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

فعالیت داشتن در فضای مجازی و پاک ماندن در آن تقوای دو چندان می‌خواهد...!

یادمان نرود گاهی با گناه به اندازه ی یک لایک فاصله داریم...


یادمان نرود فضای مجازی هم


"محضر خداست"...


نکند که شرمنده باشیم،


امان از لحظه ی غفلت که فقط خدا شاهد است و بس...!


گاهی روی مانیتور بچسبانیم


"ورود شیطان ممنوع "


مراقب دستی که کلیک می‌کند، انگشت اشاره ای که دو بار ضربه می زند، چشمی که می‌بیند و گوشی که می‌شنود باشیم...


و بدانیم و آگاه باشیم که خدا


"همیشه آنلاين "است...

 

[ پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:راه ولایت,عالم مجازی,فضای مجازی,خدا,عالم مجازی محضر خداست,

] [ 12:44 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:راه ولایت,جنگ نرم,دشمن در هین نزدیکیست,ولایت,ابزار جنگ نرم,

] [ 7:23 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : سالهاست چشم انتظار نگاه شماییم ... !

 

به بهانه سفر دکتر جهانگیری به سیستان

 

 

 

جهت مشاهده سایز اصلی کلیک کنید .

 

[ شنبه 28 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,سیستان,دکتر جهانگیری,معاون رییس جمهور,هامون,

] [ 9:45 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ چهار شنبه 25 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,حجاب,ساپورت,دفاع,ماهواره,

] [ 7:32 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ سه شنبه 24 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,چه بودیم,چه شدیم,ولایت,عکس,

] [ 11:53 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,اجبار یا آزادی,گلشیفته فراهانی,حجاب,ولایت,

] [ 7:57 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 


شما ﺧﺎﻧﻢ ﺧﻮﺵ ﺗﯿﭙﯽﮐﻪ ﺗﻮ خیابون ﻣﻨﻮ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ!ﺑﺒﯿﻦ ﻋﺰﯾﺰﻡ ...


ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﻣﻦ ﮐﻪ ﭼﺎﺩﺭ ﺳﺮَﻣﻪ ﻋﻘﻠﻢ ﻧﻤﯿﺮﺳﻪ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﺑﺎ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ ﻭ ﺁﺯﺍﺩ ﺗﺮِ!


ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺯﯾﺮ ﭼﺎﺩﺭﻡ ﮐﻮﻟﺮ ﮔﺎﺯﯼ ﺭﻭﺷﻦ ِ...


ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﮔﺮﻣﻪ! ﺍﺻﻦ ﺩﺍﻏﻪ ! ﻻﮎ ِﻗﺮﻣﺰ ﻧﻤﯿﺰﻧﻢ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﯽ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻧﻤﯿﺎﺭﻡ ﻻﮎ ﭼﯽ ﭼﯿﻪ ﻫﺎ!


ﺑﯿﺎ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺑﺒﯿﻦ ﻫﺮ ﺭﻧﮕﯽ ﻻﮎ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺩﺍﺭﻡ ! ﺧﻮﺑﻢ، ﺑﻠﺪﻡ ﺑﺰﻧﻢ


ﭼﺎﺩﺭ ﺳﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ، ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﯽ ﭼﺎﺩﺭ ﺳﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﭼﻮﻥ ﻣﺎﻧﺘﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﭼﺎﺩﺭ ﺗَﻨَﻤﻪ ﺯﺷﺘﻪ، ﻧﭻ! ﮐﻠﯽ ﻫﻢ ﭘﻮﻝ ﻣﺎﻧﺘﻮﻣﻮ

ﺩﺍﺩﻡ! ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﻧﻤﯿﺑﯿﻨﯿﺶﺣﺎﻻ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﻫﯿﭽﯽ..ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﺸﮑﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﮔﺮﻭﻥ ﺷﺪﻩ؟؟


ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻨﯽ ﺳﺮ ﻧﮑﺮﺩﻧﺶ ﺑﻪ ﺻﺮﻓﻪ ﺗﺮﻩ


ﺍﮔﻪ ﺷﻤﺎ ﺷﺎﻝ ﻣﯿﺨﺮﯼ ۵ ﺗﻮﻣﻦ٬ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﺎﻝ ﺑﺨﺮﻡn ﺗﻮﻣﻦ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﭼﺎﺩﺭ ﻭﺣﺮﺍﺭﺕ ﺗﺎﺑﺴﺘﻮﻥ ﭼﺮﻭﮎ ﻧﺸﻪ!


ﮐﻪ ﺑﺎﻓﺘﺶ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﻟﺒﻪ ﺍﺵ ﺩﺭﺳﺖ ﻭﺍﯾﺴﻪ


ﺑﺒﯿﻦ ﻣﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﻭ ﮐﯿﻒ ﻭ ﮐﻔﺶ ﻗﺮﻣﺰﻡُ ﺑﺎ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﻭﺷﻠﻮﺍﺭ ﺳﻔﯿﺪ ﺳﺖ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺑﺎ ﻏﺭﻭﺭِ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻗﺪﻡ

ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ ﻭ ...


ﺍﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﺍ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﻦ ﺭﻭﯼ ﺩﻟﻢ ﭘﺎ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﻭ ﯾﻪ " ﺧﺎﻧﻢ ﭼﺎﺩﺭﯼ" ﺑﺎﺷﻢ ...


ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﺍ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﭼﺎﺩﺭﻡ ﺑﺎﺷﻢ


چون بهم ثابت شده ک هرچی تنگتر بپوشم بالاتر نیستم...بلکه کالاترم....چون یادگرفتم که

(( جنس ارزون مشتری های زیادی داره )


هر روز شالهایتان عقب ‌تر

 

مانتوهایتان چسبان ‌تر

 

 ساپورتتان تنگ‌ تر

 

رژ لبتان پررنگ‌تر میشود

 

بنده‌ی کدام خداییید؟

 

دل چند نفر را لرزانده‌اید؟

 

کدام مرد را از همسر خود دلسرد کرده‌اید؟

 

چند پسربچه را به سمت پنهانی دیدن عکس و فیلم مستهجن سوق داده‌اید؟

 

چند جوان را به سمت خودارضایی و زنا سوق داده اید؟

 

اشک چند پدر و مادر و همسر شهید را درآوردید؟

 

چند دختر بچه را تشویق کرده‌اید که بعدها بی حجابی را انتخاب کند؟

 

چند زن را به فکرانداخته‌اید که از قافله مد عقب نمانند؟

 

آه حسرت چند کارگر دور از خانواده را بلند کرده‌اید؟

 

پا روی خون کدام شهید گذاشتید؟

 

باعث دعوای چند زن و شوهر، بخاطر مدل تیپ زدن و آرایش کردن شدید؟

 

چند زوج را بهم بی اعتماد کرده‌اید؟

 

 نگاه‌های یواشکی چند مردی که همسرش دارد کنارش راه میرود، به تیپ و هیکلت افتاد؟

 

نگاه های هوس آلود چند رهگذر و...


چطور؟

 

بازهم میگویی، دلم پاک است!

 

چادری ها بروند خودشان را اصلاح کنند؟


بازهم میگویی، مردها چشمشان را ببندندنگاه نکنند؟

 

جامعه چاردیواری اختیاری تو نیست !

 

من اگر گوشه ای از این کشتی را سوراخ کنم، همه غرق میشوند.

 

میتوانم گاز سمی اسپری کنم وبعد بگویم،شما نفس نکشید؟

 

چرا انقدر در حق خودت و دیگران ظلم میکنی؟

 

[ شنبه 21 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,دختر چادری,حجاب,چادر,ولایت,

] [ 18:14 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,ماهواره,دجالواره,جنگ نرم,دشمن,

] [ 11:38 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ شنبه 14 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,انتخاب,حجاب,بهشت,جهنم,

] [ 13:34 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

چرا جوان های امروزی سخت ازدواج می کنند؟ چرا سن ازدواج بالا رفته؟ شاید فکر کنید مهم ترین دلیل آن مشکلات اقتصادی و اشتغال است. قبول داریم. اما چرا ازدواج بین خیلی از پسرهایی که وضع مالی خوبی دارند هم دیر اتفاق می افتد؟

شاید باید بخشی از این مساله را در تغییرات فرهنگی و اجتماعی جستجو کرد. تغییراتی که گاهی تبدیل به موانع می شوند. بگذارید این طور بگوییم، تغییر نگاه جوان های امروزی به زندگی مشترک، تحصیلات بیشتر و رفاه بالاتر به خودی خود تغییر نگاه مثبتی است اما وقتی مانع از یک هدف بزرگ به نام ازدواج شود، تبدیل به تغییری آسیب زا می شود که باید آن را مدیریت کرد. مدیریت کردن، به معنی حذف یک نگرش یا ایده آل نیست. بلکه باید طوری آن را به کار بست که به اهداف دیگر صدمه نزند.در ادامه به بعضی موانع فرهنگی و اجتماعی ازدواج جوان ها اشاره می کنیم که شناخت آنها اولین گام برطرف کردن شان است.
 
1 -مشکلات خانوادگی


مشکلات خانوادگی یکی از موانع مهم ازدواج است؛ مشکلاتی همچون تفاوت سطح فرهنگی خانواده ها، افزایش سطح توقع خانواده ها در انتخاب همسر، کفیل یا سرپرست خانواده بودن پسر، بیماری والدین، آسیب های اجتماعی خانواده مثل فوت، طلاق، اختلاف والدین، اعتیاد و سوء سابقه. در این مورد، باید گفت که مساله به گونه ای نیست که به سادگی از کنار آن بگذرید. مشکلات خانوادگی به طور جدی می توانند روی زندگی مشترک سایه بیندازند و روابط زوج ها را بحرانی کنند.
 

 


ادامه مطلب

[ شنبه 14 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,ازدواج,ازدواج موقت,موانع ازدواج,فرار از ازدواج,

] [ 10:6 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ جمعه 13 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,زینت زن,ولایت,پیامبراکرم,جهنم,

] [ 14:11 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,هفته تعاون,تعاون,ولایت,هفته تعاون گرامی باد,

] [ 13:13 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

[ پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,خودروی بی کیفیت,خودرو,کمپین خودرو,بی کیفیت,

] [ 8:47 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

 

[ چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,حجاب,شهدا,چادر,ولایت,

] [ 14:12 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : اگر مواد مخدر تو را نکشت ؛ غصه اش مادرت را خواهد کشت .

 

 

[ چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,مادر,مواد مخدر,ولایت,

] [ 10:29 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : اگر درد را احساس کردی ، زنده ای ......

 

اما اگر درد دیگران را احساس کردی ، انسانی ......

 

[ دو شنبه 26 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,انسان,زنده,احساس,ولایت,

] [ 18:35 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

 

راه ولایت : یکی از قدرتمندترین نیازها و غرایزی که در انسان وجود دارد غریزه جنسی است. نیاز جنسی مانند نیاز به آب و غذا از نیازهایی است که بایستی از روش صحیح ارضاء گردد.

از نظر علم و تجربه ثابت شده است که یکی از عوامل اصلی و ناخودآگاه تحریک و ترشح غدد و هورمونهای جنسی، نگاه است. نگاه به نامحرم هر چند اگر بدون قصد تلذّذ باشد عمل طبیعی و غریزی خود را انجام می دهد و زمینه تحریک شهوت انسان را در زمان نگاه یا بعد از آن ایجاد می کند. تحریک غریزه جنسی به گونه نامشروع نیز آثار شوم و نکبت بار فراوانی بر ابعاد مختلف انسان و جامعه بشری ایجاد می نماید. اسراف، انحراف و هدر رفتن نیروهای فکری ، اجتماعی و معنوی انسان، زمینه سازی سردی روابط خانوادگی (شخصی که نگاه خود را کنترل نمی کند با یک همسر ارضا نمی شود)، حالت حسرت و ناکامی، از دست دادن آرامش روانی، میل به گناه (لواط، زنا ، استمناء و….) و بالاخره گرایش به گناهان مختلف از جمله آثار سوء نگاه حرام است که در عرصه زندگی فردی، خانوادگی و اجتماع ظاهر می گردد. امام علی علیه السلام می فرماید چشم، پیش قراول دل، جلودار فتنه، دام شیطان و نگاه حرام سبب کاشتن بذر شهوت و نهال گناه (زنا و لواط و استمناء و …) است.[۱] نگاه به نامحرم باعث سختی زندگی و زیادی حسرت و افسوس است. قران کریم در این مورد می فرماید: « قُلْ لِلْمُۆْمِنینَ یغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِک أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یصْنَعُونَ [۲] به مۆمنان بگو چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فرو گیرند، و عفاف خود را حفظ کنند این براى آنان پاکیزه ‏تر است خداوند از آنچه انجام می دهید آگاه است! »

 


ادامه مطلب

[ جمعه 23 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,مضرات تصاویر غیر اخلاقی,ولایت,فیلم غیر اخلاقی,تصاویر غیر اخلاقی,

] [ 17:38 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : کـمپین « #سیستان_را_دریابید » در اینستاگــرام راه اندازی شد.


حـامد ســالاری مدیر این کمپین در گفتگو با گندمــــ پرس اظهار کـــرد : با توجه به شرایط حاد و بحرانی  سیستان،که بعد از ۱۸ سال خشکسالی هنوز چاره ای برای آن اندیشیده نشده و روز به روز نیز در حال بدتر شدن هست، و با توجه به حال و روز این روزهای مردم که باید بگوئیم که واقعا الان با بدترین سختیها دست و پنجه نرم میکنند،بر آن شدیم که کمپینی را راه اندازی کنیم تا شاید بتوان اینگونه صدای مردم مظلوم و رنج دیده ی سیستان را به گوش مسئولین عزیزمان برسانیم و بگوییم که سیستان هم جزیی از ایران هست .
 
 وی ادامه داد : این کمپین با عنوان #سیستان_را_دریابید راه اندازی می شود ، لذا از همه ی شما عزیزان و علی الخصوص چهره های مطرح خواهش میکنیم به این کمپین بپیوندید و دیگران را نیز به این کمپین دعوت کنید.
 
این فعال شبکه های اجتماعی تصریح کرد: از همه دوستان رسانه ای،سایت ها،خبرگزاریها و دیگر عزیزانی که میتوانند کمکی کنند خواهش میکنیم این کمپین را پوشش دهند تا بتوانیم کاری برای سیستان عزیزمان بکنیم ؛ و لطف کنید در زیر هر تصویری که به اشتراک می‌گذارید هشتگ (#سیستان_را_دریابید) را قرار دهید بر روی عکس این پیج یعنی پیج سیستانیها را تگ کنید تا همه عزیزانمان از سراسر کشور بیایند و ببیند مظلومیت این مردم مظلوم را.

[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,کمپین سیستان را دریابید,صدای خاک,ولایت,گندم پرس,

] [ 7:55 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]


 

راه ولایت : این روز ها وقتی بر روی پشت بام می روید با فاجعه سنگینی روبرو می شوید که واقعا تاسف بار است و آن هم وجود تعداد بالایی از ماهواره می باشد و گاهی هم در مهمانی ها بحث ها و سخنان بین افراد رد و بدل شده از سریال های شبکه های ماهواره ای می باشد که از رفتار، لباس، سخنان و... شخصیت های آن سریال سخن می گویند.دشمنان وقتی می خواهند یک مد و یا فرهنگ را بر ما تلقین کنند شاید برای گفتن یک حرف چند ثانیه ای خود یک فیلم چند ساعته را آماده می کنند تا بتوانند آن هدف خود را راحت تر در ذهن مخاطب خود جا دهند.حال در همین بین وقتی در کوچه و خیابان در حال راه رفتن هستید اگر کمی به اطراف خود دقت کنید خواهید دید که یکسری از مدهای امروزی برگرفته از فرهنگ غربی می باشد و در خیابان های کشور در حال تردد می باشد و خود را به راحتی در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی جای داده اند.       

در ادامه اشاره ای خواهیم داشت به تعدادی از تاثیرات ماهواره

 

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 18 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,ماهواره,دجالواره,ولایت,جنگ نرم,

] [ 9:31 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

[ شنبه 17 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,روز خبرنگار,17مرداد,ولایت,خبرنگار,

] [ 11:42 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]