.:: راه ولایتـــ ::.  

رهسپاریم با ولایت ، تا شهادت

.:: راه ولایتـــ ::.   جنگ تمام نشده است ، فقط جبهه دشمن عوض شده است ! پس مراقب باشید.

 

 

راه ولایت : شهرستان مرزی هیرمند امروز میزبان پرچم و خدام امام رضا(ع) بود .
کاروان خدام امام رضا(ع) امروز پس از حضور در سایر شهرستان های استان سیستان و بلوچستان وارد شهرستان هیرمند شدند .
مردم ولایتی شهرستان هیرمند این کاروان را مورد استقبال پرشور خود قرار دادند و از میدان شهدا شهر دوست محمد تا مصلی الغدیر این کاروان را همراهی کرده و در طول مراسم مردم هیرمند به صورت تک به تک پرچم امام رضا (ع) را زیارت کردند .

[ دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:راه ولایت,شهرستان هیرمند,خدام امام رضا,خدام امام رضا در هیرمند,ولایت,

] [ 18:56 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

 

 

راه ولایت : یکی از قدرتمندترین نیازها و غرایزی که در انسان وجود دارد غریزه جنسی است. نیاز جنسی مانند نیاز به آب و غذا از نیازهایی است که بایستی از روش صحیح ارضاء گردد.

از نظر علم و تجربه ثابت شده است که یکی از عوامل اصلی و ناخودآگاه تحریک و ترشح غدد و هورمونهای جنسی، نگاه است. نگاه به نامحرم هر چند اگر بدون قصد تلذّذ باشد عمل طبیعی و غریزی خود را انجام می دهد و زمینه تحریک شهوت انسان را در زمان نگاه یا بعد از آن ایجاد می کند. تحریک غریزه جنسی به گونه نامشروع نیز آثار شوم و نکبت بار فراوانی بر ابعاد مختلف انسان و جامعه بشری ایجاد می نماید. اسراف، انحراف و هدر رفتن نیروهای فکری ، اجتماعی و معنوی انسان، زمینه سازی سردی روابط خانوادگی (شخصی که نگاه خود را کنترل نمی کند با یک همسر ارضا نمی شود)، حالت حسرت و ناکامی، از دست دادن آرامش روانی، میل به گناه (لواط، زنا ، استمناء و….) و بالاخره گرایش به گناهان مختلف از جمله آثار سوء نگاه حرام است که در عرصه زندگی فردی، خانوادگی و اجتماع ظاهر می گردد. امام علی علیه السلام می فرماید چشم، پیش قراول دل، جلودار فتنه، دام شیطان و نگاه حرام سبب کاشتن بذر شهوت و نهال گناه (زنا و لواط و استمناء و …) است.[۱] نگاه به نامحرم باعث سختی زندگی و زیادی حسرت و افسوس است. قران کریم در این مورد می فرماید: « قُلْ لِلْمُۆْمِنینَ یغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِک أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یصْنَعُونَ [۲] به مۆمنان بگو چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فرو گیرند، و عفاف خود را حفظ کنند این براى آنان پاکیزه ‏تر است خداوند از آنچه انجام می دهید آگاه است! »

 


ادامه مطلب

[ جمعه 23 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,مضرات تصاویر غیر اخلاقی,ولایت,فیلم غیر اخلاقی,تصاویر غیر اخلاقی,

] [ 17:38 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

 

راه ولایت : اگر به کسی احسان نمودی مبادا آن نیکوکاری را با منّت بسیار و به رخ کشیدن تباه سازی. 

امام جعفر صادق (ع)

 

[ دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:راه ولایت,امام جعفر صادق,جعفربن محمد صادق,ولایت,

] [ 19:9 ] [ سرباز سایبری ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد